به گزارش «جیرفت من» اگه به سبک یانکی‌ها، تیتر این مطلب را بخوانید، به ارزش و اعتبار «دنیا» در نگاه بعضی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، پی می‌برید.

یکی از مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران، وحدت است که برخی با دوگانه‌هایی همچون «سردسیری و گرمسیری»، درحال خرج کردن این مولفه، مانند دارایی‌های شخصی هستند.

دوگانه نخ‌نما و پوسیده «چپی و راستی» با قدمتی بیش از ۴۰ سال، ضربات مهلکی به پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زده زیرا هر دو طیف، دنبال منافع جناحی و اهل معامله اعتماد و اعتقادات مردم بودند.

برخی از نامزدها و لیدرهای‌شان، گویا نشنیدند که امام علی (ع) فرمودند که بدبخترین مردم، کسی است که آخرتش را به دنیای دیگران بفروشد. 

به زعم نگارنده، رویه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ایجاد بستر مناسب برای رشد عقل اجتماعی مردم است و اکنون عقل اجتماعی مردم، به آن درجه از رشد و کمال رسیده که به تلاش‌های برخی از نامزدهای انتخابات، با دیده شک و تردید بنگرند زیرا حافظه تاریخی مردم، سرشار از وعده‌های دروغینی هست که بعد از انتخابات، فراموش می‌شوند.

اعتماد مجدد مردم به وعده‌های دروغین انتخاباتی و دوگانه‌های کاذب، درواقع به دلیل بیشتر شدن مشکلات معیشتی مردم و بالا رفتن توان نامزدها، برای تزئین و کادوپیچی زیباتر وعده‌های دروغین انتخاباتی و دوگانه‌های کاذب است.

عبور از مرحله اعتماد مجدد مردم به وعده‌های دروغین انتخاباتی و دوگانه‌های کاذب هم عمری طولانی نخواهد داشت، زیرا لابه‌لای مردم، افرادی را می‌توان دید که «تفکر و توان خدمت» نامزدها را ارزیابی می‌کنند و شاهد این ادعا هم حرکت قدرتمند این نظام، به سمت ظهور است.

بقلم: متولد ۱۴۰۱

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *