اسنپ برای کاربران راننده‌ای که در تابستان کولر خودروی خود را روشن می‌کنند طرحی تشویقی در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار «جیرفت من» کاربران راننده هر هفته، به شرط نداشتن بازخورد «عدم استفاده از کولر»، به ازای دریافت ۱۰ بازخورد مثبت استفاده از کولر در پایان سفر از کاربر مسافر، از پرداخت ۵۰ درصد کمیسیون سفرهای هفته بعد خود معاف می‌شوند.

باشگاه رانندگان اسنپ در همکاری با اسنپ‌کارفیکس کمپینی ویژه برای کاربران راننده‌ در نظر گرفته است. در این کمپین کاربران راننده از تخفیف ۵۰ درصدی خدمات کولر به مدت یک هفته از ۱۲ تا ۱۹ تیر بهره‌مند می‌شوند.

با شروع فصل گرما، استفاده از کولر به یکی از دغدغه‌های ثابت کاربران مسافر تاکسی‌های اینترنتی تبدیل شده است. به گفته‌ روابط عمومی اسنپ، رضایت کاربران مسافر در طول سفر برای این سامانه بسیار مهم است؛ از همین رو تلاش می‌کنند با استفاده از راهکارهایی شرایط را به نحوی مهیا کنند تا در نهایت کاربران راننده‌ی بیشتری به استفاده از کولر ترغیب شوند.

داشتن تهویه‌ی مناسب در سفرهای اسنپی الزامی است. به همین منظور، اسنپ اقداماتی را در اولویت قرار داده تا از کیفیت تهویه‌ی هوا در سفرها مطمئن شود. در ادامه به بخشی از این اقدامات اشاره می‌کنیم:

اطلاع‌رسانی به کاربران راننده

اسنپ، پیش از شروع فصل گرما، در کانال‌های مختص کاربران راننده‌ در مورد مزایای روشن کردن کولر در سفر، راهکارهای استفاده‌ی مناسب از کولر و همچنین الزامی بودن کولر در سفرها اطلاع‌رسانی می‌کند.

سنجش رضایت کاربران مسافر

با پایش شرایط تهویه‌ی خودرو در سفرها، میزان رضایت کاربران مسافر سنجیده می‌شود. این سنجش از طریق امتیازدهی در پایان سفر انجام می‌شود. همچنین به‌زودی این رضایت‌سنجی حین سفر نیز انجام خواهد شد.

اسنپ برای بهینه‌سازی شرایط تهویه‌ی خودرو نیاز به مشارکت و دریافت نظرات هرچه بیشتر کاربران مسافر در حین و پس از سفرها دارد. همچنین مسافران با مشارکت حداکثری در نظرسنجی پایان سفر می‌توانند در تشویق و دلگرمی کاربران راننده‌‌ای که از کولر استفاده می‌کنند، نقش داشته باشند. در ادامه با طرح‌های تشویقی اسنپ بیشتر آشنا می‌شوید.

طرح‌های تشویقی ویژه‌ی کاربران راننده در فصل تابستان

اسنپ در تابستان ۱۴۰۲ برای کاربران راننده‌ای که در تابستان کولر خودروی خود را روشن می‌کنند طرحی تشویقی در نظر گرفته است. کاربران راننده هر هفته، به شرط نداشتن بازخورد «عدم استفاده از کولر»، به ازای دریافت ۱۰ بازخورد مثبت استفاده از کولر در پایان سفر از کاربر مسافر، از پرداخت ۵۰ درصد کمیسیون سفرهای هفته بعد خود معاف می‌شوند. همچنین به کاربران راننده‌ای که گزارشی مبنی بر روشن نکردن کولر داشته باشند، ابتدا اطلاع‌رسانی خواهد شد و آموزش داده می‌شود و در صورت تکرار مجدد اخطار دریافت می‌کنند.

حمایت از کاربران راننده از طریق تخصیص تسهیلات ویژه برای سرویس کولر

اسنپ تسهیلاتی ویژه برای سرویس کولر در نظر گرفته است. کاربران راننده‌ی اسنپ می‌توانند با استفاده از خدمات اسنپ‌کارفیکس کولر خودروی خود را سرویس کرده و سفرهای بهتری را در کنار مسافرانشان تجربه کنند.

همچنین باشگاه رانندگان اسنپ در همکاری با اسنپ‌کارفیکس کمپینی ویژه برای کاربران راننده‌ در نظر گرفته است. در این کمپین کاربران راننده از تخفیف ۵۰ درصدی خدمات کولر به مدت یک هفته از ۱۲ تا ۱۹ تیر بهره‌مند می‌شوند.

کاربران راننده می‌توانند در طول سال با مراجعه به خدمات اسنپ‌کارفیکس در اپلیکیشن خود، سایر نیازهای خودرویی خود را نیز با تخفیف برطرف کنند.

انتهای خبر/

توسط admin960

نظر برای “شروع طرح معافیت از کمیسیون اسنپ؛ ویژه‌ رانندگانی که از کولر استفاده می‌کنند”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *