به گزارش خبرنگار «جیرفت من» حجت‌الاسلام دهقان دولتی ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی بیان کرد؛ چون امام زمان(عج) از نظرها غایب است و در غیبت به سر می‌برد، مردم موظفند که به ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای مدظله رجوع کنند و دستورات را از مرجعیت شیعی دنبال کنند.

وی ضمن اشاره و گرامی‌داشت روز ایمنی و حمل و نقل افزود: در پی رایزنی و پیگیری های مسئولین بخش اسماعیلی از طرف مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، دیدار و عرض تبریک به او، نوید بخش اتفاقات خوبی است که به زودی انشالله رقم خواهد خورد.

امام جمعه شهر بلوک باتوجه به شمار بیش از حد تصادفات در جاده جیرفت تاکید کرد: رانندگان به جهت رعایت حال خانواده، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید.

حجت‌الاسلام دهقان ضمن تبریک و گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر اذعان کرد: تمام مسئولیت ها را نمی‌توان بزرگتر از کارگر دانست که پیامبر اکرم(ص) به دست کارگر بوسه میزند زیرا اهمیتش لقمه حلال است، کارگر با دست خودش کار و خانواده را مدیریت اقتصادی می‌کند.

خطیب جمعه بخش اسماعیلی در ادامه ضمن تبریک روز معلم خاطرنشان کرد: برای معلمین هدیه ای در نظر بگیریم زیرا با حوصله به فرزندان من و شما زحمت می‌کشند تا دلگرم تر به آموزش علم ادامه دهند.

خطیب جمعه اسماعیلی گفت: جمهوری اسلامی، گنبد آهنین اسرائیل را زد اما منافقین داخلی ما حرفهایی زدند و از این اقدام ترسیدند اما نمی‌دانند که جمهوری اسلامی تمام اطلاعات جامع و دقیق پادگان های زمینی، دریایی و هوایی اسرائیل را دارد.

وی افزود: موشک های جمهوری اسلامی، قلب اسرائیل را هدف قرار داد، همین اقتدار زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است.

حجت‌الاسلام دهقان اشاره کرد: شوراها امور شهر و روستا را پیگیری می‌کنند و تلاش می‌کنند تا مشکلات رفع شود لذا به تمام شوراهای بخش اسماعیلی، شهر بلوک و شوراهای روستاها تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *