به گزارش خبرنگار سرویس مذهبی «جیرفت من» دیشب رئیس اداره تبلیغات اسلامی جیرفت در مراسم ولادت حضرت زینب (س) در محل مسجد حضرت زینب (س) با تبریک ولادت آن حضرت گفت: آنچه که از خصوصیات حضرت زینب (س) بیشتر گفته شده است صبر و پرستاری آن حضرت است.

حجت الاسلام اکبری با تبریک روز پرستار گفت : این شغل یک کار جهادی بزرگ است که فعالیت در آن نصیب هر کسی بشود افتخار بسی بزرگ را به دست آورده است.

وی با گرامی داشت یاد و‌خاطره پرستاران شهید شده در دوران کرونا گفت: این افراد در آن دوران سخت از همه داشته ارزشمند خود که جان خود بود گذشتند تا جان دیگران را نجات دهند.رئیس تبلیغات اسلامی جیرفت افزود: توجه به مطالبات پرستاران و جایگاه شغلی این قشر می تواند سبب دلگرمی بیشتر و خدمات ارزشمند بیشتری شود.

وی با بیان اینکه بحث پرستاری در جایگاه ویژه ای قرار دارد که حضرت زینب با ایثارو از خود گذشتگی نشان داد جایگاه ارزشمند شغل پرستاری را که امروز قشری در کشور ما به این شغل مشغول هستند.

حجت اسلام اکبری با بیان اینکه حضرت زینب(س) کاری بزرگ و‌ماندگار را در دوران حوادث کربلا انجام داد و آن نقش پرستاری ایشان است و از طرفی آن خطبه مشهور آن‌حضرت که یزید و یزیدان را رسوا کرد نشان از جرات و شهامت ایشان داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جیرفت در این مراسم‌ با اشاره به الگو‌گیری از زندگی حضرت زینب (س) بر نکو داشت مقام پرستار تاکید کرد.

منبع: روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *