به گزارش خبرنگار سرویس مذهبی «جیرفت من» به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه بلوک اسماعیلی، حجت‌الاسلام حسین جهانبانی امام جمعه موقت، ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی، بیان کرد: معنای تقوا، انجام واجبات و ترک محرمات است، خداوند، چشمه حکمت و معرفت به دل، جان و زبان ما جاری می‌کند.

وی ضمن تاکید بر دعا کردن و درخواست از خداوند، افزود: بهترین وقت برای استجابت دعا، وقت سحر و روز جمعه است، لذا برای استجابت دعا باید زمینه آن فراهم شود، اگر قلب و فکر ما خدا را نشناسد و یاد نکند دعای ما مستجاب نخواهد شد.

حجت‌الاسلام جهانبانی گفت: ماه شوال، اولین ماه شکرانه رمضان است، لذا باید از خداوند متعال شکرگذاری کنیم.

امام‌جمعه موقت شهر بلوک با اشاره به سالروز تولد شهید ابراهیم هادی اذعان کرد؛ ابراهیم هادی قهرمانی بود که مدال قهرمانی‌اش، پلاک شهادتش شد.

خطیب موقت بخش اسماعیلی در ادامه خاطرنشان کرد: تشکیل سپاه پاسداران نتیجه نگاه و درایت حضرت امام(ره) بود و می‌توان گفت، حفاظت و نگهبانی از حکومت اسلامی از وظایف این نهاد مقدس است.

حجت‌الاسلام جهانبانی در ادامه با توجه به اقتدار سپاه پاسداران و جمهوری اسلامی اذعان کرد: این حمله اخیر و انتقام از اسرائیل، نشانه این بود که بدانند دیگر در این منطقه نام و نشانی از آنها به جا نخواهد ماند و این فقط یک آزمایش نظامی بود.

خطیب موقت بلوک با اشاره به اینکه اسرائیل لحظه‌های آخر عمرش را سپری می‌کند تاکید کرد؛ آرزوی مردم مظلوم فلسطین و مسلمانان جهان به تحقق خواهد پیوست و اسرائیل از شدت سردرگمی مانده است.

حجت‌الاسلام جهانبانی در خاتمه اذعان کرد: امیدواریم بخش اسماعیلی هرچه سریعتر با شهرستان شدن رو به نوید و پیشرفت باشد، مردم نجیب این خطه از مشکلاتی برخوردار هستند که فقط با این راه‌حل برطرف خواهد شد.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *