به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جیرفت من به نقل از روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان؛ محمد بلندنظر بیان داشت: با پیگیرهای مدیریت تعاون روستایی و به منظور حمایت از کشاورزان و کاهش ضایعات محصولات کشاورزی و تبدیل به رب گوجه فرنگی با مشارکت کارخانجات صنایع تبدیلی و تکمیلی درمنطقه خرید توافقی این محصول آغاز شده است.

وی افزود : طرح به این صورت است هر کارخانه ای که می خواهد در این طرح شرکت کند با عقد قرارداد با مباشر (تعاون روستایی) گوجه فرنگی را از کشاورزان ۴ هزار تومان خرید می کند و مباشر خرید رب تولیدی کارخانه را با نرخ مشخص طی قراردی خریداری میکند.

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت کارخانجات موجود در جنوب کرمان، تاکنون یک کارخانه در کهنوج موافقت خود را جهت حضور در این طرح اعلام کرده و کشاورزان می توانند محصول گوجه خود را در سبد تحویل این کارخانه با نرخ ۴ هزار تومان دهند.

محمد بلند نظر خاطر نشان کرد: خرید توافقی محصولات زراعی و باغی در بخش کشاورزی با هدف ایجاد تعادل و تنظیم بازار انجام می‌شود و خرید گوجه فرنگی به قیمت توافقی برای حمایت از کشاورزان جنوب استان برای تهیه رب خریداری می شود.‌

انتهای خبر

توسط ادمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *