به گزارش خبرنگار سایت جیرفت من به نقل از روابط عمومی صمت جنوب کرمان در بازرسی بامداد دهم اردیبهشت ماه بازرسان و کارشناسان معاونت بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از همه غرفه های میدان میوه و تره بار جیرفت ۵غرفه متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

محمدعلی توکلی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل صمت جنوب کرمان اظهار داشت: بامداد دوشنبه دهم اردیبهشت ماه بازرسان و کارشناسان معاونت بازرسی و نظارت اداره صمت جنوب کرمان در ادامه رصد و بازرسی از میادین میوه و تره بار جنوب استان، از میدان میوه و تره بار بازرسی به عمل آمد.

وی افزود: در این بازرسی وضعیت کلیه غرفه های میدان میوه و تره بار شهرستان جیرفت بررسی و برای ۵ غرفه متخلف پرونده تخلف تشکیل و ثبت تخلفات آنان در سامانه تخلفات صنفی و تعزیراتی(سیمبا)، متصدیان این غرفه ها به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان گفت: این غرفه ها تخلفاتی نظیر گران فروشی، عدم درج قیمت، عدم نصب نرخنامه، عدم صدور صورت حساب و عدم ارائه فاکتور را مرتکب شده اند.

توکلی با بیان اینکه بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان به صورت مستمر همه اصناف را رصد و بازرسی می کنند، یادآور شد: شهروندان جنوب کرمان درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با سامانه رسیدگی به تخلفات صنفی ۱۲۴تماس گرفته تا بازرسان آن سازمان در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و نتیجه رابه اطلاع شاکی و عموم مردم برسانند.

انتهای خبر

توسط ادمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *