به گزارش خبرنگار سایت جیرفت من به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت جنوب کرمان، اولین جلسه شورای معادن استان در سال جدید با حضور استاندار کرمان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان و جمعی از مدیران و‌ مسئولان مربوطه در محل استانداری کرمان برگزار شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت طرح های جنوب استان، اظهار داشت: از نماینده ولی فقیه در استان کرمان و استاندار کرمان بابت توجه به جنوب کرمان و بازدید از معادن و صنایع معدنی این منطقه و بررسی و حل مشکلات طرح ها در همان محل طرح ها تقدیر و تشکر می نمایم.

مسلم مروجی فرد با بیان اینکه یکی از این طرح ها، معدن کرومیت شهرستان فاریاب بود، افزود: این معدن از سال گذشته تا الان ۵۰۰ نفر افزایش نیرو داشته که نشان دهنده پتانسیل این معدن در ایجاد اشتغال و کمک به تولید است.

وی تاکید کرد: واگذاری و امضای قرارداد معادن مس کرور و دلفارد به بخش خصوصی توسط شرکت مس خبر خوبی برای اهالی جنوب کرمان است که می تواند کمک شایانی به اشتغالزایی و رشد تولید نماید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در ادامه پیشنهاد برگزاری مزایده های معدنی جنوب استان بصورت محدود به شرط اجرای کارخانه در همان منطقه انجام را ارائه داد که با استقبال و پذیرش استاندار روبرو و بعنوان مصوبه در دستور کار قرار گرفت.

انتهای خبر

توسط ادمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *