به گزارش «جیرفت من» و دلم گاهی خودش را در حرم می بیند، انجا که کفتر ایوان طلای تو می شود، عمری است که مبتلای تو هستم، یا امام رضا (ع)، هر چه دارم از این در گرفته ام و نمی خواهم لحظه ای هم از یادت غافل شوم.

انجا که بوی ناب تو را می‌هد بوی مهربانی و کرم، بوی ضامن آهو شدن و بوی خوش دلدادگی…

هر کجا که نامت می اید گویا دل به حرم می رود، زمزمه ی عاشقانه ی من، رضا رضا می شود، در حرمت آرام می گیریم و نجوا سر می دهیم که اینجا پناهگاه دلهای عاشق و شکسته است.

هر کجا ردی و نشانی از نامت بشنویم مدهوش می شویم و نغمه ی عاشقی سر می دهیم.

می دانیم که دستمان را رد نخواهی کرد و هرگز ما را پس نخواهی زد.

با هر زبانی که تو را فریاد بزنیم می شنوی و نغمه های عاشقانه مردمان این دیار را پاسخ خواهی داد.
گاهی زمزمه کردن شعر و گاهی یک عکس ما را به حرم می برد.

دلم انجایی بیشتر ارام می گیرد که زبان شیوای هنر ما را به حرم نزدیک می کند.

اما اینبار قصه ی دلدادگی ما اینطور رقم خواهد خورد،انجا که هنرمندان ولایی تئاتر کشور دور هم جمع میشوند تا ذره ای از خصلت های امام رئوف را بازگو کنند.

دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی اینبار ما را به حرم می برد حس وحالی عجیب را در جنوب کرمان و شهر مردمان دارالولایه به انتظار نشسته ایم.

بوی حرم می اید کبوتران خود را آماده کرده اند تا پرواز کنند و به مقصد عاشقی برسند، اینجا یعنی جیرفت زائر سرا می شود و نوید بخش روزهایی عرفانی برای مردمان این دیار است.

هنرمندان تئاتر خیابانی کشور از نوزدهم تا بیست و یک اردیبهشت ماه، ما را می برند به اوج نقطه ی عاشقی و چه خوش است که استقبال کنیم از این میهمانان امام رضا ع که در شهر ما هستند.

اری رویداد بزرگ فرهنگی و هنری دومین جشنواره ی ملی تئاتر خیابانی رضوی در جنوب کرمان و جیرفت را در بوستان ولی عصر عج از نوزدهم تا بیست ویکم اردیبهشت ماه نظاره خواهیم کرد.

امید که حضور باشکوه مردمان دیار ولایی و انقلابی این خطه را در این رویداد فرهنگی و هنری شاهد باشیم.
شما مردم عزیز می توانید از نوزدهم تا بیست ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در پارک ولی عصر از ساعت ۱۶ الی ۲۳ نظاره گر این رویداد فرهنگی، هنری و عرفانی باشید.

نویسنده: بهروز محمدی مدیر مسوول نشریه منطقه ای استدلال

انتهای خبر/

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *