شب گذشته با حضور حجت الاسلام نجنو امام جمعه، آقای شعبانی فرماندار، دکتر مطهری رئیس سازمان نظام پزشکی، پزشکان، کارکنان و خیرین گرانقدر سالن چند منظوره زنده یاد دکتر احسان نصیری به بهره برداری رسید

دکتر تاجیک صفا در حاشیه مراسم افتتاح سالن انتظار چند منظوره بیمارستان ۱۲ فروردین که همراه با حضور مسئولان محلی بود اظهار کرد: با توجه به شرایط بیمارستان و مشکلات ناشی از نبود سالن انتظار، تصمیم بر این شد تا فضای پارکینگ موتوری به عنوان سالنی در بیمارستان ایجاد شود که با توجه به نیازسنجی انجام شدن این پروژه را مد نظر قرار دادیم.

سرپرست بیمارستان ۱۲ فروردین در جمع مسئولین افزود: سالن انتظاری که شاهد افتتاح آن هستیم، پس از حدود ۳ ماه و با هدف محلی برای عبادت، استراحت و بوفه توسط خیرین، بدون هیچ گونه کمک دولتی احداث شد.

وی اظهار نمود: با اجرای این پروژه فضایی با شرایط مناسب و در شان همراهان و متناسب با حجم مراجعین ایجاد شده و به نوعی حضور همراهان بیماران در بیمارستان ساماندهی گردید.

گفتنی است مراجعین به بیمارستان تا پیش از این، در سرما و گرمای طاقت فرسا در محوطه بیمارستان، حضور می‌یافتند که با احداث و تجهیز سالن چندمنظوره، این مشکل بر طرف گردید و موجبات رضایتمندی آنان فراهم شد.

توسط سلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *