به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی «جیرفت من» دکتر بهنام سعیدی منتخب مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در جمع جلسه شورای وحدت استان کرمان، ضمن تشکر از حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار امیدواری کرد: ان شاء الله بزودی شاهد جشن پیروزی مردم فلسطین و نابودی اسراییل غاصب باشیم.

وی خاطر نشان کرد: دعا می کنیم که وعده رهبر معظم انقلاب در خصوص نابودی اسراییل زودتر از ۲۵ سال محقق شود.

بهنام سعیدی تصریح کرد: معتقدیم شورای وحدت در استان کرمان در کنار سایر جریانات سیاسی عملکرد خوبی داشته و توانسته مسائل انتخابات را برای مردم تبیین کند.

وی با اشاره به انتخابات شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد با اشاره به اینکه پیروز واقعی انتخابات مردم هستند، افزود: کلیه سلائق سیاسی و افراد شاخص در انتخابات حضور داشتند و همانطور که قول داده بودم، بعد از انتخابات با همه رقبای سیاسی تماس گرفتم و از همه عزیزان برای توسعه جنوب دعوت به همکاری کردم.

منتخب مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد با اشاره به وظایف نمایندگان گفت: معتقدیم اگر یک نماینده از ۲ وظیفه اصلی خود که نظارت و قانونگذاری استفاده کند میتواند نقش تأثیرگذاری داشته باشد.

دکتر بهنام سعیدی حلقه مفقوده توسعه استان را وحدت و همدلی عنوان کرد و افزود: هر چند تلاش نمایندگان ادوار گذشته و جریانات سیاسی را نباید نادیده گرفت، ولی وحدتی که بتواند مسیر توسعه استان را سرعت بیشتری ببخشد نبوده یا کم رنگ بوده است.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *