امام جمعه جیرفت گفت: ایرانی‌ها با شرکت در انتخابات و انتخاب نماینده اصلاح، دشمن را ناامید خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی «جیرفت من» صبح امروز حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم در پایان راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در مصلی جیرفت، تبریک یوم الله ۲۲ بهمن به فجرآفرینان، گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) به امام علی (ع) مژده آمدن شگفت‌انگیزترین مردم از نظر صلابت ایمان و یقین در آخرزمان را دادند.

امام جمعه جیرفت با ذکر این نکته که مردم آخرزمان، نبی، وصی نبی و امام عصرشان را ندیدند اما از طریق اوراق و سیاهی روی کاغذ، ایمان باصلابت دارند، افزود: این فرمایش پیامبر گرامی اسلام (ص) در مورد مردم ایران است که در مقابل تحریم و ظالمان، بیش از ۴۰ سال ایستادند و از مظلومان دفاع کردند.

حجت‌الاسلام تارم اظهار کرد: ملت ایران از نظر ایستادگی پای ارزش‌ها، اسلام و ولایت‌مداری، درواقع آمریکا، اسرائیل و غرب را ناامید کرده و پیام برگزاری جشن چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به آمریکا و اسرائیل این است که خیال بازگشت‌شان به ایران، پوچ است و این آرزو را به گور خواهند برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم، ملت سرافراز ایران را موجب افتخار امامین انقلاب دانست و گفت: جبهه مقاومت آنقدر قوی شده که اسرائیل را لرزانده و صهیونیست‌ها دیوانه‌وار در حال کشتار زنان و بچه‌ها هستند.

امام جمعه جیرفت ضمن تکرار شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» گفت: مسئولان نظام، باید قدر ملت ایران را بدانند و همواره خادم، نوکر و خدمتگزار ملت باشند و ملت ایران، همیشه برای نظام، سنگ‌تمام می‌گذارد.

حجت‌الاسلام تارم تصریح کرد: ملت ولایت‌مدار ایران در روز یازدهم اسفندماه سال‌جاری، ضمن شرکت حداکثری در انتخابات، با انتخاب نماینده اصلاح، مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان خواهد زد.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *