مدیرکل راهداری جنوب کرمان گفت: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، در صدر اولویت‌های راه‌اندازی محافل فرهنگی است و قطعاً حفظ و ادامه انقلاب اسلامی، منوط به پایکار بودن مردم است.

به گزارش خبرنگار سرویس مذهبی «جیرفت من» امشب مجتبی محمودی در محفل انس با قرآن، که در مسجد حضرت رقیه (س) برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: مجموعه اداره کل راهداری جنوب کرمان، وظیفه راهداری و حمل و نقل، در جنوب کرمان را برعهده دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جنوب کرمان، با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم در ۲ سال گذشته، افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جنوب کرمان، اعتبارات لازم برای انجام امورات فرهنگی را تخصیص می‌دهد.

محمودی خاطرنشان کرد: هیأت مسلم ابن عقیل (ع) در اداره کل راهداری و حمل و نقل جنوب کرمان، جهت انجام برنامه‌های فرهنگی مذهبی در سطح جنوب کرمان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ماه آینده، اظهار کرد: اکنون ایران اسلامی، در جنگ نابرابر رسانه‌ای با عده‌ای بی‌انصاف است.

محمودی درخصوص هدف اصلی دشمن از راه‌اندازی جنگ رسانه‌ای، تصریح کرد: هدف اصلی دشمن از جنگ نابرابر رسانه‌ای، ضعیف کردن مشارکت مردم در انتخابات است.

مجتبی محمودی ضمن یادآوری عدم وجود راه آسفالته در جنوب کرمان در زمان حکومت پهلوی، بیان کرد: در مدت زمان استقرار حکومت اسلام در کشور ایران، بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی احداث شده است.

وی افزود: در جنوب کرمان بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی احداث شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جنوب کرمان گفت: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، در صدر اولویت‌های راه‌اندازی محافل فرهنگی است و قطعاً حفظ و ادامه انقلاب اسلامی، منوط به پایکار بودن مردم است.

لازم به ذکر است که این محفل انس با قرآن، به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان و اداره تبلیغات اسلامی جیرفت در مسجد حضرت رقیه (س) برگزار شد.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *