به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «جیرفت من» به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت جنوب کرمان، معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از کشف و جمع آوری ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پوشاک قاچاق از دو واحد صنفی در جیرفت خبر داد.

محمدعلی توکلی گفت: با توجه به دستور العمل های صادره برای مبارزه با کالای قاچاق و شبه قاچاق در سطح عرضه، واحدهای صنفی در جنوب استان به صورت مکرر و متعدد توسط بازرسان سازمان صمت جنوب کرمان، بازرسی می شوند.

وی افزود: پس از اعلام کمیته شناسایی، با حضور و حکم رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان جیرفت، کارشناسان و بازرسان اداره کل صمت جنوب کرمان، از ۲ واحد صنفی پوشاک فروشی، مقداری پوشاک خارجی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و جمع آوری شد.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بیان کرد: پرونده و گزارش تخلف این واحدهای صنفی پس از تحویل کالاها به سازمان اموال تملیکی جهت رسیدگی نهایی و صدور حکم قانونی تحویل اداره تعزیرات حکومتی خواهد شد..

توکلی، با بیان اینکه بازرسان این اداره کل، همواره واحدهای صنفی جنوب استان را رصد می کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان جنوب استان در صورت مشاهده هر گونه کالای قاچاق یا فاقد شناسه، انبار مشکوک و عرضه کالا بدون فاکتور فروش و… می توانند از طریق تلفن ۱۲۴ یا سامانه www.124.ir یا مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان و در شهرستان ها به ادارات صمت، اقدام نموده تا با متخلفان در چارچوب قانون برخورد شود.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *