مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و رسانه ستاد دهه فجر شهرستان جیرفت گفت: رسانه‌ها برای امیدآفرینی در جامعه و مأیوس کردن دشمنان، ظرفیت قابل توجهی دارند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «جیرفت من» صبح امروز دکتر علی سعیدی در نشست خبری کمیته اطلاع‌رسانی و رسانه چهل و پنجمین دهه فجر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: شهرستان‌های جنوبی استان کرمان، مولود انقلاب اسلامی هستند و بعد از انقلاب، این شهرستان‌ها تشکیل شدند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و رسانه ستاد دهه فجر شهرستان جیرفت با اشاره به ظلم‌های حکومت پهلوی به مردم جنوب کرمان، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، مردم از زیر یوغ حکومت ظلم، خارج شدند.

دکتر سعیدی درخصوص وظایف خطیر رسانه‌ها در راستای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خاطرنشان کرد: رساندن صدای مردم به مسئولان و انتشار گزارش از خدمات نظام به مردم، مهم‌ترین وظیفه اهالی رسانه است.

وی با اشاره به تشکیل ۲۴ کمیته توسط ستاد دهه فجر در شهرستان جیرفت، بیان کرد: نشست خبری امروز، برای برنامه‌ریزی جهت نقش‌آفرینی رسانه‌ها در ایام پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و رسانه ستاد دهه فجر شهرستان جیرفت اظهار کرد: جهت انسجام، هماهنگی و ارتباط با اصحاب رسانه در نرم‌افزار ایتا، گروهی تشکیل خواهد شد تا رسانه‌ها، محتوای تولیدی را در آن ارسال کنند.

علی سعیدی با اشاره به اهمیت و گستردگی رویدادهای ملی «دهه فجر» و «انتخابات» که مورد طمع دشمنان قرار دارد، گفت: دشمنان با سوء استفاده از مشکلات، درخواست‌ها و گلایه‌های مردمی، درحال اجرای پروژه ناامید سازی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی تامین امنیت و خدمات‌رسانی به مردم را در صدر اولویت‌های دولت و نظام معرفی کرد و افزود: در راستای امیدآفرینی در جامعه و مأیوس کردن دشمنان، رسانه‌ها ظرفیت قابل توجهی برای تولید محتوای متناسب با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را دارند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و رسانه ستاد دهه فجر شهرستان جیرفت، مردم را محور اصلی برگزاری مراسم‌های ایام پیروزی انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: شعار محوری چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن است.

دکتر سعیدی به برگزاری رژه موتوری در روز ۱۲ بهمن، سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن، اشاره کرد و گفت: در دهه فجر امسال، نشست خبری فرماندار شهرستان جیرفت با هدف ارائه گزارش عملکرد، خدمات و افتتاح پروژه‌های دولت برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *