رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده ای پلیس راه جنوب استان از برگزاری رزمایش ترافیکی طرح زمستانی در محورهای حوزه جنوب استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار «جیرفت من» سرهنگ احمد یارالهی در این آیین با اشاره به  آمادگی کامل پلیس راه جنوب در جهت پوشش ترافیکی محورهای جنوب  استان نکاتی را در خصوص رانندگی در جاده های لغزنده یادآور شد.

وی در این خصوص گفت: افراد زیادی هستند که با وجود تجربه در رانندگی هنگام باران و برف دچار مشکل می شوند و با یک اشتباه جان خود و دیگران را به خطر می اندازند از این رو لازم است نکاتی از جمله چک کردن برف پاک کن و شیشه شوی خودرو، کاهش سرعت در پیچ ها، سالم بودن لاستیک های خودرو، همراه داشتن زنجیر چرغ، روشن نمودن چراغ مه شکن در شرایط مه آلود، تمیز بودن شیشه ها و چراغ های خودرو را رعایت کنیم.

جانشین پلیس راه جنوب استان در بخش پایانی سخنان خود از حضور و تعامل تمامی دستگاه های امدادی و اجرایی از جمله فرمانداری، فرماندهی انتظامی، شهرداری، اورژانس، هلال احمر، اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای، اداره کل راه و شهرسازی، آتش نشانی و صدا و سیما در جهت برگزاری این رزمایش و همچنین تلاش در جهت کاهش حوادث ترافیکی قدردانی کرد.

در پایان این مراسم یگان های حاضر از مقابل جایگاه رژه خودرویی برگزار کردند و توان تجهیزاتی خود برای مدیرت سوانح جاده ای را به نمایش گذاشتند.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *