به گزارش خبرنگار سایت جیرفت من به نقل از روابط عمومی پلیس استان رئیس پلیس راه شمال استان کرمان آتش گرفتن خود به خودی یک دستگاه کامیون حامل کارتن و فقدان کپسول آتش نشانی در آن را برای همه رانندگان یک درس عبرت برشمرد.

سرهنگ ” رضایی ” با اشاره به آتش گرفتن یک دستگاه کامیون حامل بار کارتن بدون این که با خودروی دیگری تصادف کند گفت: این کامیون به دلایل نامعلومی از قسمت بار دچار حریق و راننده به دلیل همراه نداشتن کپسول آتش نشانی متحمل خسارت زیادی شد و نکته قابل تامل آن که سایر رانندگان عبوری نیز با استفاده از شن و ماسه های اطرف جاده قصد خاموش کردن این آتش را داشتند و به عبارتی هیچیک از آنان مجهز به کپسول اطفاء حریق نبودند.

وی افزود: برابر بررسی های میدانی صورت گرفته و کنترل ناوگان حمل و نقل سبک و سنگین متاسفانه برخی از رانندگان اعتقادی به همراه داشتن کپسول آتش نشانی ندارند و تصور می کنند که حادثه فقط برای دیگران است .

رئیس پلیس راه شمال استان در این خصوص از مدیران فنی پایانه های مسافربری و حمل بار خواست حتما قبل از صدور بارنامه، تجهیزات ایمنی و ترافیکی این خودروها را چک کنند و با کپسول آتش نشانی شارژ شده سفر کنند تا در صورت بروز حادثه در کوتاهترین زمان ممکن از بروز خسارت جلوگیری شود.

انتهای خبر/

توسط ادمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *