به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «جیرفت من: به نقل از روابط عمومی دانشگاه جیرفت، حسین شکفته، در یادداشتی بمناسبت روز جهانی کودک، برای دفاع از کودکان غزه اینگونه نوشت؛

به نام خداوند لوح و قلم
حقیقت نگار وجود و عدم

کودکان و نوزادان نحیف ترین، حساس ترین، دوست داشتنی ترین و در عین حال بی دفاع ترین بر روی کره خاکی محسوب می شوند که آغوش مادر و یا دست های پدر امن ترین مکان زندگی شان تلقی می گردد.

روز جهانی کودک برای احترام به حقوق آنها در تقویم ثبت شده است. خصوصاً کودکانی که رنج بسیار دارند و یا محیط کودکانه شان ناامن گردیده است.

آنچه را که امروز از آسمان غزه بر سر کودکان و نوزادان بی دفاع و بی گناه غزه می بارد باران نیست، شادی نیست، بلکه پیشرفته ترین بمب ها و خمپاره های نظامی است که بدست منشورسازان بی منشور و ظالم، ساخته شده و بالغ بر ۵ هزار نوزاد و کودک را در مقابل جهانیان قتل عام نموده اند.

اینجانب از وجدان های بیدار و قلب های آگاه انسان های شریف دنیای امروز تمنا دارم که اگر دنبال حقگویی و باطل شناسی هستید بپا خیزید و جنایاتی را که بر کودکان زندان غزه می گذرد را بر برگ برگ این تاریخ بنویسید، تا آیندگان جلادان کودکش را بشاسند و آثارشان را ببینند.

أَزِفَتِ الْآزِفَهُ «۵۷» لَیْسَ لَها مِنْ دُونِ اللَّهِ کاشِفَهٌ «۵۸»

رستاخیز نزدیک شد. جز خداوند، کسى برطرف کننده (شداید) آن روز نیست (نجم ۵۷).

حسین شکفته
رئیس دانشگاه جیرفت
۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *