به گزارش «جیرفت من» مراسم گرامیداشت سردار حاج مراد جهانگیری مصلح و معتمد جنوب شرق و سرطایفه جهانگیری با حضور نماینده مردم در مجلس، ائمه جمعه کهنوج و منوجان، فرمانداران کهنوج، قلعه گنج، رودبار و منوجان و جمع انبوهی از معتمدین و سران طوایف منطقه و مردم قدردان منطقه در مسجد جامع این شهرستان برگزار گردید.

مراد جهانگیری یکی از افراد برجسته ای بود که نقش تعیین کنند و تاثیر گذاری را در بین طوایف منطقه در کاهش اختلافات و نزاع‌های طایفه‌ای و حل و فصل آنها داشت.

محمد فلاح کهن فرماندار شهرستان قلعه گنج در مراسم یادبود این مصلح خیر اندیش گفت: مراد جهانگیری یکی از سرمایه‌های منطقه و صاحب رای و نفوذ خطه جنوب شرق کشور بود که در طول عمر بابرکت خویش خدمات بزرگی به نظام و انقلاب کرده است و خدماتش هیچگاه از ذهن مردم منطقه پاک نخواهد شد و علارغم اینکه مراد جهانگیری اکنون در بین ما نیست ولی خدماتشان برای همیشه در بین مردم ما ماندگار خواهد بود .

وی گفت: حاج مراد جهانگیری در کاهش ناامنی‌های اویل انقلاب نقش بی بدلیل و بسیار پر رنگی داشتند به طوری که حاج قاسم سلیمانی نیز از ایشان به عنوان یک مصلح خیر اندیش یاد کرد و وجود امنیت فعلی جنوب را مرهون زحمات مردانی انقلابی و ولایت مدار چون حاج مراد جهانگیری دانست.

گزارش از عباس محمدی

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *