به گزارش خبرنگار سایت جیرفت من: فرمانده انتظامی جیرفت با تشریح جزئیات بیشتری از عملیاتی که در محله سرجاز این شهرستان منجر به زخمی شدن یک خانم شده اظهار نظرهای منتشر شده در فضای مجازی را تکذیب کرد.

عزت الله عبدلی نسب در این خصوص گفت: ماموران انتظامی شهرستان جیرفت در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که حسب نارضایتی های مردمی از وضعیت خرده فروشان چندین محله و با هماهنگی قضایی به منظور مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر اجرا شد در راستای دستگیری یک عامل توزیع مواد مخدر عازم محله “سرجاز” شدند.

وی افزود: در این عملیات در بازرسی از منزل متهم مورد نظر قریب ۲۰۰ گرم هروئین بسته بندی شده و آماده فروش کشف شد اما لحظاتی بعد اعضای خانواده و متعاقب آن چند تن از اعضای فامیل متهم در صدد فراری دادن متهم اقدام به جار و جنجال و پرتاب سنگ به سمت ماموران کردند که در پی واکنش سریع ماموران و رعایت قوانین، فردی که در صدد فراری نمودن متهم، پرتاب سنگ و تعرض به پلیس بود با شلیک گلوله از ناحیه پا زخمی و راهی بیمارستان شد.

فرمانده انتظامی جیرفت با اشاره به اینکه این فرد به سبب مشارکت در جار و جنجال ایجاد شده حسب دستور قضایی در بیمارستان تحت نظر می باشد، تصریح کرد: یکی از مطالبات مورد تاکید عموم شهروندان از پلیس برخورد جدی با عاملان توزیع مواد خانمانسوز مخدر در محله های شهری و روستایی و مسائل زمینه ساز اعتیاد فرزندان جوان و نوجوانشان بوده است که طرح اخیر هم به همین منظور اجرا شده است.

فرمانده انتظامی جیرفت در پایان به هموطنان توصیه کرد: فریب جنگ روانی و شایعات را نخورده و همواره در صورت مواجعه با موارد مشابه از صحت و سقم آن مطلع و از بازنشر آن خودداری نمایند.

انتهای خبر/

توسط سلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *