به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «جیرفت من» فرامرز امیری رئیس ستاد یادواره شهدای جبالبارز در جمع نمازگزاران جبالبارز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر خصوصا شهدای جبالبارز به برگزاری ۱۶ یادواره شهدای جبالبارز طی سالهای گذشته اشاره و خاطر نشان کرد: قرار است برای اولین بار «یادواره شهدای جبالبارز شمالی و جنوبی و دهستان امجز» بصورت مشترک در ۲۶ مرداد ماه سال‌جاری در شهر جبالبارز برگزار گردد.

امیری این یادواره را یکی از اتفاقات مهم و خوب منطقه برشمرد و از آحاد مردم خواست: در این امر مهم، مشارکت فعال داشته باشند.

رئیس ستاد یادواره شهدای جبالبارز برخی اقدامات انجام شده در خصوص این یادواره را تشریح کرد و افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده امیدواریم این یادواره در سطح بسیار بالا و با حضور مقامات، سخنران و مداح کشوری و با محتوای کیفی برگزار گردد.

وی به پیوند و وحدت دیرینه جبالبارز شمالی و جنوبی و دهستان امجز اشاره کرد و به برخی ریشه‌های مشترک قومی، اجتماعی و فرهنگی ۲ جبالبارز پرداخت و از مردم جبالبارز خواست که هر منزل شخصی را بعنوان یک ستاد در نظر بگیرند و از میهمانان عزیز به نحو احسن پذیرایی نمایند.

امیری به مستند سازی یادواره شهدا نیز اشاره کرد و گفت: حجم کار بسیار بالا هست و هزینه‌های یادواره نیز به نوبه خود بالاست.

وی در خصوص تامین مالی هزینه‌های یادواره از مردم خواست که نذورات خود را به حساب یادواره نزد بانک رسالت واریز نمایند.

فرامرز امیری از راه اندازی دبیرخانه دائمی یادواره شهدای جبالبارز در آینده نزدیک خبر داد و افزود: یکی از خیرین زمینی برای ساختمان این دبیرخانه اهدا نموده است و تا زمان آماده شدن این ساختمان، محل دبیرخانه در کانون قرآنی جبالبارز واقع در خیابان جهاد قدیم، روبروی ساختمان سازمان تبلیغات در نظر گرفته شده است.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *