شهید میلاد آزاد داور

دست والدین همه خادمان نظم و امنیت بوسیدن دارد / برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس با مخلان نظم و امنیت

به گزارش خبرنگار جیرفت من؛ فرمانده انتظامی استان کرمان در آیین تشییع و خاکسپاری شهید “آزاد راور” گفت: دست والدین همه خادمان نظم و امنیت به سبب پرورش و تربیت چنین فرزندانی بوسیدن دارد.

سردار “فرشید” در این ایین گفت: دست تک تک شما عزیزان را میبوسم همه ما مدیون شما عزیزان و رشادت فرزندان ایثارگر شما هستیم.

وی افزود: نام این شهید عزیز همواره به نیکی آورده می‌شود و همه ما مدیون شهدایی هستیم که با تقدیم جانشان رفتند و امنیت را به ما تقدیم کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان به همه مخلان نظم و امنیت هشدار داد و گفت: پلیس بدون هیچ گونه اغماضی با مخلان نظم و امنیت برابر قانون برخورد خواهد کرد.

سردار “فرشید” افزود: فراموش نکنیم که هرچه امروز در کشور داریم و در آینده خواهیم داشت مدیون شهدایی است که در زمان خدمت خود اسم و رسم نداشتند اما با تلاش و روحیه جهادی خود آسمانی شدند و در یادها به اسم و رسم اخروی رسیدند.

سردار “فرشید” با اهدا سلام و صلوات به روح مطهر شهید “میلاد آزاد راور” گفت من و همکارانم که امروز این لباس مقدس را تنمان کردیم تا پای جان برای آرامش مردم و آرامش جامعه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان در پایان بیان کرد با شهدا بودن سخت نیست با شهدا ماندن سخت است ما بایستی عهد ببندیم با شهدا و “میلاد عزیز” که برای حفظ ارزش‌های اسلامی تلاش کرد راه وی را ادامه دهیم.

توسط سلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *