در جلسه شورای کشاورزی شهرستان منوجان بر پیگیری و تجهیز مرکز خرید گندم تاکید شد.

به گزارش خبرنگار سایت جیرفت من، به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی جنوب کرمان، نشست شورای اداری شهرستان منوجان با حضور جمشید سراجی فرماندار شهرستان منوجان، محمد بلند نظر سرپرست مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان، عبدالرضا رئیسی معاونت فنی و اجرایی، کوروش سلطانی نژاد رئیس خدمات مهندسی تعاون روستایی و ایمان برخوری مدیرعامل اتحادیه جیرفت و جمعی از مدیران شهرستان در محل فرمانداری منوجان برگزار شد.

ابتدا جمشید سراجی فرماندار شهرستان منوجان، ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین در جلسه، خدمات شبکه تعاون روستایی را قابل تقدیر دانست و راهکارهایی برای بهبود خدمات رسانی به روستائیان و کشاورزان ارائه نمود.

وی بر ضرورت راه اندازی مرکز خرید گندم شهرستان منوجان برای سال زراعی آتی تاکید کرد و افزود: با راه اندازی مرکز خرید کشاورزان به راحتی و سهولت محصول خود را تحویل دهند و هزینه حمل آنها کاهش می یابد و در این زمینه مجموعه فرمانداری آمادگی کامل با تعاون روستایی جهت همکاری در راه اندازی مرکز خرید دارد.

در ادامه محمد بلند نظر سرپرست مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان به تشریح زیرساختها و ظرفیتهای ارزشمند شبکه پرداخت و بیان داشت سازمان تعاون روستایی به‌عنوان یکی از بازوان پرتوان وزارت جهاد ، وظیفه تأمین موجبات پیشرفت، گسترش و تقویت تعاون و توسعه عملیات اقتصادی، بازاریابی و بازرگانی و خدمات تعاونی است و بهترین متولی و مجری جهت خریدهای تضمینی محصولاتی همچون محصول استراتژیک و راهبردی گندم این شبکه مردمی است.

ایشان تصریح کرد: این مدیریت و شبکه تعاون روستایی پیگیری و تجهیز راه اندازی مراکز خرید را براساس سیاست های سازمان مرکزی تعاون روستایی در دستور کار دارد و برای شهرستان منوجان هم یک مکان موقت پیشنهاد دارد در صورت تایید توسط ادارات مربوطه اقدامات تجهیز آن تا زمان شروع خرید گندم صورت گیرد و پیگیر آن هستیم در سنوات بعدی با اخذ اعتبار یک مرکز خرید دائمی و چند منظوره احداث نماییم.

شایان ذکر است در پایان فرماندار شهرستان منوجان و سرپرست مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان به همراه نمایندگان اداره غله و راه و شهرسازی از محل پیشنهادی مرکز خرید موقت و زمین محل احداث مرکز خرید دائمی بازدید تا تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

انتهای خبر/

توسط ادمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *