به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «جیرفت من»، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم در خطبه‌های نمازجمعه جیرفت ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: در سومین آیه از سوره قصص، می‌خوانیم که فرعون و حکومت‌های طاغوتی، با حربه‌های قدیمی اختلاف و تقلیل جمعیت، دنبال سلطه بر مسلمانان هستند که بایستی مسلمانان، با وحدت و افزایش جمعیت، با توطئه‌های دشمنان، مقابله کرد.

امام جمعه جیرفت افزود: امیدآفرینی و ایمان، ۲ مقوله مهم سخنرانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بود و دشمن با ناامیدی و سلب ایمان، دنبال احساس حقارت و بن‌بست رسیدن جوانان است زیرا چنین افرادی عنصر غیرمفید و مضر برای جامعه است.

خطیب نمازجمعه جیرفت، اضلاع امید را امنیت، اعتماد اجتماعی و کارآمدی، معرفی کرد و گفت: کسانی که سخن و قلم تاثیرگذار دارند باید درجهت افزایش امید در جامعه حرکت کنند و رونمایی از موشک فراصوت فتاح، موجب افزایش امید جوانان و ترس دشمنان شد.

وی با اشاره به دست تسلیم بالا بردن دشمن در مقابل عظمت سپاه، عنوان کرد: برگزاری رزمایش مشترک کشورهای مسلمان حاشیه خلیج‌فارس با حضور ایران، نقطه عطفی برای منطقه و بومی‌سازی امنیت خلیج‌فارس است.

حجت‌الاسلام تارم اظهار کرد: تولد زمین و حبوط حضرت آدم (ص) در روز دحوالارض است و برای ادامه روند بازسازی عتبات، نیاز به همکاری همه مردم است و سهم هر فرد، برای مشارکت در بازسازی عتبات، مبلغ ۱۲۵ هزار ریال است.

انتهای خبر/

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *