حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم در خطبه‌های نمازجمعه جیرفت ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: فرعونیان و حکومت طاغوتیان دنبال ایجاد اختلاف در جوامع اسلامی هستند که مسلمانان بایستی با وحدت با توطئه استکبار مقابله کنند.

امام جمعه جیرفت با اشاره به دیدار جامعه صنعت هسته‌ای کشورمان با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند که «کلید پیشرفت کشور، صنعت هسته‌ای است.»

وی درخصوص کاربرهای صلح‌آمیز صنعت هسته‌ای، عنوان کرد: دانش و صنعت هسته‌ای در زمینه‌های پزشکی، کشاورزی، داروسازی و تولید برق پایدار و پاک کاربرد دارد.

حجت‌الاسلام تارم درخصوص تولید سلاح هسته‌ای اظهار کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند که دین و اعتقادات‌مان، اجازه تولید سلاح هسته‌ای را نمی‌دهد و بومی شدن صنعت هسته‌ای، نشان ناکامی غرب و غربگرایانی است که دنبال تضعیف روحیه امید در کشور بودند.

امام جمعه جیرفت با مقایسه پیشرفت صنعت هسته‌ای و رکود صنعت خودروسازی در کشور، مطرح کرد: در صنعت خودروسازی باید با توجه به پیشرفت‌های صنعت هسته‌ای به خودباوری رسید که می‌توان وضعیت موجود را تغییر داد.

وی با اشاره به سالروز شهادت دکتر چمران بیان کرد: شهید مصطفی چمران همواره در فکر مستضعفین جامعه بود و اقداماتی شایسته، برای مردم مستضعف جنوب لبنان و جنگ تحمیلی انجام داده است.

توسط سلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *