امام جمعه جیرفت گفت: شهید آیت‌الله سلیمانی، جهادگری اهل تبیین بود که بدون تشریفات و خدمت به مردم به بانک مراجعه کرده بود که به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «جیرفت من» حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نمازجمعه، ضمن گرامیداشت یاد شهید مطهری، شهید آیت‌الله سلیمانی، روز کارگر و توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: پیامبر اسلام (ص) فرمودند که بر درب دوم بهشت نوشته شده که زینتِ شادی در آخرت، شامل نوازش ایتام، سرکشی از افراد افتاده، برطرف کردن نیاز مردم و رسیدگی به امور فقرا است.

امام جمعه جیرفت افزود: شهید آیت‌الله سلیمانی جهادگری اهل تبیین بود که بدون تشریفات، برای رسیدگی به کار فقرا به بانک مراجعه می‌کند و درحال خدمت به خلق خدا و بعد از یک ماه روزه‌داری به شهادت رسید و از مسئولان مربوطه می‌خواهیم نسبت به قاتلان این شهید، اقدامات لازم را انجام دهند.

خطیب نمازجمعه جیرفت بیان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: «آنچه همیشه تاکید کردیم که برای فرهنگ عمومی کشور ضرورت است، تکریم کار و کارگر است و برای رونق اقتصادی باید به قشر کارگر اهمیت فراوان داد و مسئولان هم باید در رفع مشکلات جامعه کارگری همت بگمارند.»

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر «افسران سپاه پیشرفت» بودن معلمان، عنوان کرد: کشوری که بخواهد به علم و سرافرازی برسد باید زیرساخت اصلی تعلیم دوران کودکی و نوجوانی را درست کند که شأن، شأن معلم است و معلم باید به وظیفه خطیر امانتداری، آگاه باشد و به تعلیم و تربیت نسل نوجوان بپردازد.

حجت الاسلام تارم اظهار کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خطبه‌های نماز عید فطر، روی وحدت ملی تاکید داشتند زیرا دشمن دنبال ضربه زدن به وحدت ملی ایران است و ضرر اختلاف از هر جنگی، برای کشور بیشتری است.

امام جمعه جیرفت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران، مطرح کرد: ممکن است جامعه در جریان ابعاد سایبری و الکترونیکی این جنگ ترکیبی نباشد ولی جوانان غیور در نیروهای نظامی، اشراف خودشان بر هواپیما و زیردریایی دشمن را نشان دادند.

وی درخصوص سالروز تخریب قبور ائمه (ع) بقیع، تصریح کرد: تخریب قبور ائمه (ع) مدفون در بقیع، توسط وهابیت بوده و در واقع وهابیت و بهائیت که انسان‌های کوته‌فکر، متهجر و بی‌بصیرت در دین هستند، در پی انحراف در اسلام هستند که برای ضربه زدن به اسلام بوجود آمده‌اند.

انتهای خبر/

توسط ادمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *