امام جمعه جیرفت گفت:شکست آمریکا در صحرای طبس، درواقع معجزه انقلاب اسلامی در عصر حاضر بود.

حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نمازجمعه جیرفت ضمن تبریک عید فطر، سالروز تاسیس سپاه و توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: با توجه به جایگاه رفیع مسجد، پیامبر اسلام (ص) فرمودند: اگر خداوند خیر بنده‌ای را بخواهد او را جزو کارگزار مسجد قرار می‌دهد.

امام جمعه جیرفت افزود: ادارات، مدارس، شرکت‌ها و دانشگاه‌هایی که همسایه مسجد هستند، فرصت را غنیمت شمرده و نمازشان را در مسجد اقامه کنند زیرا نماز همسایه مسجد، جز در مسجد کامل نیست.

وی با بیان اینکه خداوند بهای انسان را بهشت قرار داده است، گفت: عید فطر، بازگشت به فطرت انسانیت است و انسان کامل، امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام تارم ضمن گرامیداشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس، اظهار کرد: شکست آمریکا در صحرای طبس، درواقع معجزه انقلاب اسلامی در عصر حاضر بود تا آمریکا را خوار و ذلیل کند.

امام جمعه جیرفت مطرح کرد: الان صهیونیسم، بواسطه صبر جبهه مقاومت از پا در آمده است و بیش از چهل سال است که ایران می‌گوید، همه کشورها نوکر آمریکا هستند ولی امروز رییس جمهور فرانسه می‌پرسد تا کی نوکر آمریکا باشیم؟ و رییس شورای اروپا نیز حرف رییس جمهور فرانسه را تایید کرد و گفت ما نوکر و رعیت آمریکا هستیم و باید دلار آمریکا را کنار بگذاریم.

حجت الاسلام میثم تارم گفت: امروز قدرت‌های جهان، شامل کشورهای ایران، چین و روسیه هستند و آمریکا در حال فروپاشی از درون، بخاطر دوقطبی انتخابات و نژادپرستی است.

توسط سلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *