رضا اخلاقی در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی «جیرفت من» ضمن تبریک به جامعه فوتبال استان کرمان گفت: با علی قرایی از مدت‌ها پیش به عنوان یک مدیر ورزشی آشنایی دارم و باور دارم که وی بهترین انتخاب برای باشگاه مس کرمان بود.

او افزود: قرایی همواره توجه ویژه‌ای به مناطق محروم استان، علی‌الخصوص شهرستان‌های جنوبی داشته و طرح‌های خوبی در زمانی که‌ رئیس هیئت فوتبال بود و هم در زمانی که سرپرست باشگاه مس کرمان بود، اجرا کرد که همچنان آثارِ سودمند آن طرح‌ها باقیست.

اخلاقی با بیان این که باید از مدیرعامل شرکت مس و همکاران‌شان به خاطر این انتخاب تشکر کرد، گفت: جنوب استان کرمان معدن استعداد است و قرایی هم از این نکته، آگاهی کامل دارد و قطعاً حضورشان برای فوتبال جنوب، سبب خیر خواهد بود.

او با تاکید بر اینکه دوره حضور قرایی در هیئت فوتبال استان، دوره طلاییِ فوتبال استان کرمان بود و قطعاً با حضورش در باشگاه مس کرمان مجددا آن دوران طلایی تکرار می‌شود، اضافه کرد: این‌ انتخاب باعث خوشحالی اهالی فوتبال در جنوب استان شده است.

اخلاقی با اشاره به راه‌اندازی اتوماسیون اداری در هیئت‌های فوتبال استان برای اولین بار در استان کرمان، استعدادیابی مداوم، با برنامه و سازماندهی هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های استان گفت: علی قرایی مدیری ارزشی و عملگراست که به معنای واقعی کلمه جهادی فعالیت می‌کرد.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *