به گزارش “جیرفت من” عصر امروز جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم حوزه های انتخابیه استان کرمان، مهمان شورای ائتلاف و شورای اصولگرایان استان بودند

دکتر بهنام سعیدی منتخب مردم شریف شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در این نشست، گفت: پیروز انتخابات مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و مردم یک خادم را انتخاب کردند و بنده با همه رقبای انتخابات تماس گرفتم و اعلام همکاری کردم.

وی با بیان اینکه ترکیب منتخبان استان کرمان از نیروهای با تجربه، نخبه و دانشگاهی و بسیار راه گشاست، افزود: عدم تعامل لازم نمایندگان در دوره های گذشته موجب مشکلاتی برای استان شده است و این دوره نمایندگان باید هم افزایی و هم پوشانی داشته باشند.

منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد تاکید کرد: باید برای رضای خداوند کار کرد و به فکر انتخاب چهار سال آینده نبود و پاسخ اعتماد مردم، کار کردن و صادقانه خدمت کردن است.

سعیدی با بیان اینکه باید در مسیر انقلاب، ولایت و فرامین مقام معظم رهبری حرکت کرد، تصریح کرد: نگاه نمایندگان باید به اندیشه های مقام معظم رهبری در تمام ابعاد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و …باشد.

بهنام سعیدی خاطرنشان کرد: اگر در هر ۲۴ ساعت، ۲۰ ساعت هم کار کنیم، باز وقت کم می آوریم و در جنوب کرمان کارهای بر زمین مانده زیادی داریم.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین مهدی عرب پور رئیس شورای ائتلاف و شورای اصولگرایان استان کرمان با تبریک سال نو و ماه ضیافت الهی اظهار کرد: دوستان شورای ائتلاف در شهرستان ها و مرکز استان تلاش وافری در انتخابات داشتند و منتخبان مجلس همه از نیروهای انقلابی و ولایی هستند.

وی بابیان اینکه اکثر منتخبان مجلس دوازدهم در چرخه انتخاب شورای ائتلاف قرار داشتند، بیان کرد: تصمیم بر این شد پس از تایید انتخابات حوزه ها، توسط شورای نگهبان در خدمت منتخبان مجلس دوازدهم باشیم که امروز محقق شد.

رئیس شورای ائتلاف استان کرمان خاطرنشان کرد: بنای نمایندگان در حوزه های انتخابیه با سرلوحه قرار دادن وحدت، باید خدمت به مردم باشد.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید در سطح استان وحدت داشته باشند و با تعامل در مجمع نمایندگان استان از عملکرد جزیره ای پرهیز کنند تا خدمتی در شان مردم نجیب کرمان از خود داشته باشند.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *