به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی «جیرفت من» حجت‌الاسلام اصغر دهقان امام‌جمعه بلوک اسماعیلی، ضمن دعوت همگی به رعایت تقوای الهی و با اشاره به فرارسیدن ولادت حضرت زهرا(س) بیان کرد: خداوند متعال وقتی فاطمه(س) را به پیامبر(ص) داد، سوره کوثر را نازل کرد، که یا رسول، ما به تو خیر فراوان فرستادیم.

وی ضمن گرامیداشت دهه مقاومت افزود: به لطف از خودگذشتگی و ایثار سردار و سیدالهشدای مقاومت، دست ارتش بین‌المللی اسلامی پُر است و اسرائیل دستش خالی است، لذا انتظار دشمن این بود که غزه نابود می‌شود اما به لطف پروردگار صدها موشک به سمت صهیونیست ها رها شد.

حجت‌الاسلام دهقان بیان کرد: ما امروز در دنیا قوی‌ترین نیروی نظامی را داریم و رژیم صهیونیستی آخرین روزهای عمر خودش را سپری می‌کند؛ آنها می‌دانند آن ۲۵ سال نابودی شان نزدیک و نزدیک تر خواهد آمد.

امام جمعه شهر بلوک در ادامه با تاکید آگاهی مردم نسبت به دشمنان داخلی خاطرنشان کرد: منافقین در تلاش هستند که جمهوری اسلامی را بد و بدتر ترجیح دهند، لذا باید جهاد تبیین با قوت بیشتر ادامه داشته باشد.

خطیب نماز جمعه شهر بلوک با اشاره به ۹ دی‌ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اذعان کرد: بصیرت یعنی اینکه ملت بدانند دشمن، دلسوز ما نیست، ملت با بصیرت، در انتخابات شرکت خواهند کرد.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *