مشکل تجهیزات و فضای استاندارد آموزشی در بخش اسماعیلی درد کهنه ای است که باید درمان شود / تامین شش میلیارد ریال کمک های خیرین نیک اندیش در راستای بهبود فضای آموزشی و تربیتی مدارس بخش در یک ماه اخیر

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی «جیرفت من» به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جیرفت، حمید مصطفوی ضمن اشاره به فعالیت های صورت گرفته در یک ماه اخیر در مدارس این بخش، گفت: مشکلات فضای استاندارد آموزشی و تجهیزات در مدارس بخش با حمایت مجموعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در حال پیگیری است و این مشکلات درد کهنه ای است که باید درمان شود.

مسئول نمایندگی آموزش و پرورش بخش اسماعیلی افزود: در یک ماه اخیر اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال در حوزه تجهیزات، اقلام بهداشتی، ورزشی، پوشاک، لوازم التحریر و فعالیت های عمرانی از محل کمک های خیرین نیک اندیش در مدارس بخش جذب و توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات موجود در زمینه کمبود معلم که فقط مختص شهرستان جیرفت نیز نبوده، با برنامه ریزی و حمایت مجموعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، کلاس بدون معلم در بخش اسماعیلی وجود ندارد و این موضوع از طریق اختصاص شیفت به همکاران و سایر روش ها مرتفع شده است.

مصطفوی بیان کرد: در یک ماه اخیر بیش از ۹۰ درصد مدارس بخش مورد بازدید قرار گرفته است و مشکلات موجود شناسایی شده است و برنامه ریزی لازم جهت پیگیری و رفع آنها در آموزش و پرورش شهرستان صورت پذیرفته است.

وی تصریح کرد: مردم شریف بخش اسماعیلی به شایعات و حواشی فضای مجازی که توسط افراد مغرض ساخته می شود، توجه نکنند و بدانند که خادمان آنها در مجموعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جیرفت و نمایندگی آموزش و پرورش بخش اسماعیلی، شبانه روز برای رشد و پیشرفت دانش آموزان و این منطقه تلاش نموده اند و در ادامه نیز چنین خواهد بود و در صورت مشاهده هرگونه مشکل و مسئله، مسئولین مربوط در آموزش و پرورش شهرستان و نمایندگی آموزش و پرورش در بخش را در جریان قرار دهند.

مسئول نمایندگی آموزش و پرورش در بخش اسماعیلی، ضمن تقدیر از حمایت های مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جیرفت، گفت: بیش از ۷۰ درصد اعتبارات، مربوط به نوسازی و تجهیز فضای استاندارد آموزشی شهرستان در یک سال اخیر به مدارس بخش اسماعیلی تخصیص داده شده است.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *