به گزارش خبرنگار سرویس مذهبی «جیرفت من» حجت‌الاسلام حمید ساردویی در خطبه‌های نمازجمعه، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: بالاترین و بهترین اعمال در پیشگاه خداوند متعال، رعایت تقوای الهی است.

وی باتوجه به اینکه تقوا، کانون تمام خوبی‌هاست، افزود: اگر در جستجوی تمام کارهای خوب و پسندیده باشیم، باید تقوا را پیشه کنیم.

حجت‌الاسلام ساردویی ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و بزرگداشت مادران و همسران شهدا خاطرنشان کرد: نام این بانوی عظیم‌الشان اسلام فاطمه کلامیه است و به این معنا ام‌البنین است، بعداز شهادت فرزندش حضرت عباس(ع) اعلام کرد که دیگر لقب ام‌البنین را به او ندهند زیرا دیگر فرزندی ندارد.

امام جمعه موقت شهر بلوک با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی بیان کرد؛ یکی از برکات و دستاوردهای این نظام و انقلاب، تشکل نهضت سوادآموزی هست، لذا بیانگر حداکثری مرتفع شدن بی‌سوادی و کم سوادی و نهضت مقدسی است.

امام جمعه موقت بخش اسماعیلی در اظهار کرد: دستگاه حاکمه آمریکا با کسانی که مخالف رژیم صهیونیستی هستند برخورد کرده است، لذا دولتی است که خودش مدعی حقوق بشر و آزادی بیان است، اینها بیانگر وعده الهی است که باطل نابود شدنی است، آمریکا و اسرائیل روبه افول هستند.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *