با مساعدت و پیگیری فرماندار جیرفت انجام شد؛ مشکلات آب شرب بخش‌های مرکزی و اسماعیلی مورد بررسی قرار گرفت
اعتبارات آب و فاضلاب افزیش می یابد /علاوه بر تانکر آبرسانی، یک دستگاه بیل مکانیکی به آبفا جیرفت تخصیص خواهد یافت

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «جیرفت من» به نقل از روابط عمومی فرمانداری جیرفت احمد بلند نظر فرماندار جیرفت با دعوت از مدیر آبفای شهرستان و بخشداران مرکزی و اسماعیلی به دفتر کار خود، مشکلات آب شرب بخش های مرکزی و اسماعیلی را مورد بررسی قرار داد.

در این جلسه فرماندار جیرفت اصلاح و بهسازی وضعیت خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در روستاهای این دو بخش را مورد تاکید قرار داد و خواستار همکاری مدیریت آبفا و بخشداران نسبت به رفع نواقص موجود شد.

بلندنظر در ادامه میزان اعتبارات این حوزه را مورد ارزیابی قرار داد و سپس با عبدیان مدیرعامل آبفای استان، بصورت تلفنی به گفتگو پرداخت و خواستار افزایش اعتبارات پیشنهادی مدیریت آبفای استان شد که با موافقت مدیرعامل استان، سقف اعتبارات آب و فاضلاب افزایش یافت.

در ادامه این جلسه فرماندار جیرفت علاوه بر تاکید بر تحویل قطعی تانکر آبرسانی که هفته گذشته توسط معاون آب و فاضلاب کشور تخصیص یافته بود، قول مساعد مدیرعامل آب و فاضلاب استان نسبت به تخصیص یک دستگاه بیل مکانیکی را نیز گرفت.

لازم به ذکر است تکمیل پروژه های در دست اقدام نیز از دیگر مسائل مورد تاکید فرماندار جیرفت بود که مقرر گردید توسط آب فاضلاب پیگیری شوند.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *