به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی «جیرفت من» به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت جنوب کرمان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از برگزاری جلسه با مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی و برنامه‌ریزی برای ادامه روند برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های مورد نیاز معادن در جنوب کرمان خبر داد.

مسلم مروجی‌فرد با بیان اینکه توسعه فعالیت های معدنی و افزایش صنایع معدنی در جنوب کرمان، این معادن و صنایع معدنی را نیازمند استفاده از نیروی کار ماهر و آموزش دیده کرده است، گفت: برای تامین نیروی کار ماهر مورد نیاز این معادن، بعد از پیگیری های متعدد، آموزش حفاری معادن بعنوان اولین دوره آموزشی ویژه متقاضیان شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در جیرفت برگزار شد.

وی افزود: با توجه به برگزاری موفق دوره آموزش حفاری در جیرفت؛ در جلسه ای با مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی مواردی نظیر شروع دوره آموزش حفاری ویژه متقاضیان شهرستان های جنوبی در شهرستان کهنوج و و برگزاری دوره های جدید آموزشی برنامه ریزی و تصمیم گیری شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با بیان اینکه در این جلسه مقرر شد که دوره آموزشی حفاری نهایتاً تا اوایل ماه آینده در کهنوج برگزار شود، افزود: کمک به تامین زیرساخت معادن کوچک مقیاس نیز یکی دیگر از موارد مهمی بود که در این جلسه مطرح و بررسی و در رابطه با آن تصمیم گیری شد.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *