مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان عنوان کرد: قریب به ۱۴ هزار تن آرد خام از ابتدای سالجاری تاکنون توسط شبکه تعاون روستایی جنوب کرمان در بین روستاییان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «جیرفت من» به نقل از روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان، محمد بلندنظر با اعلام خبر فوق گفت: در راستای خدمات‌رسانی به روستاییان و کشاورزان، شبکه تحت پوشش این مدیریت از ابتدای سال‌جاری تاکنون اقدام به توزیع ۱۳ هزار ۹۳۲ تن آرد خام از طریق اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی روستایی با قیمت مصوب و با هماهنگی فرمانداری‌های جنوب کرمان در بین روستاییان منطقه نموده است.

وی ادامه داد: اکثر شرکت‌ھای تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستاییان از طریق فروشندگی‌ها ھستند و خدمات رسانی به کشاورزان و روستاییان از مھمترین فعالیت‌ھای شبکه تعاونی روستایی جنوب کرمان محسوب می‌شود.

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان در خصوص نظارت بر توزیع آرد در روستاها اظهار کرد: پایش آرد توسط ادارات شهرستان‌ها و همکاران مدیریت بصورت ماهیانه نیز صورت می‌گیرد.

محمد بلندنظر با بیان اینکه آرد یکی از نیازهای ضروری و از مایحتاج روزانه روستاییان برای تامین غذا است، ھدف از توزیع آرد بین روستائیان را ارائه خدمت بھتر و ایجاد رضایتمندی این قشر دانست.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *