به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «جیرفت من» جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان جیرفت با محوریت برگزاری یادواره شهدای دانش آموز با حضور حجت‌الاسلام تارم امام جمعه، احمد بلندنظر فرماندار، سید ایوب حسینی مدیر آموزش و پرورش و اعضای این شورا در محل سالن کنفرانس دفتر این مدیریت برگزار شد.

امام جمعه جیرفت ضمن اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدای دانش آموز تا ۱۵ سال استان کرمان به میزبانی شهرستان جیرفت، گفت: برگزاری یادواره شهدای دانش آموز برای شهرستان اتفاق بسیار مطلوبی است که برند فرهنگی شهرستان خواهد بود.

احمد بلندنظر فرماندار جیرفت در این جلسه تصریح کرد: استفاده از همه ظرفیت ها در راستای اجرای موثر و مطلوب یادواره شهدای دانش آموز به میزبانی شهرستان ضروری است و در این راستا کمیته های مختلف باید فعالیت ها را برنامه ریزی کنند تا ان شالله این برنامه خروجی مدنظر را داشته باشد.

سید ایوب حسینی مدیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت برگزاری مطلوب و اثرگذار یادواره شهدای دانش آموز، گفت: همکاری سایر نهادها برای برگزاری هرچه با شکوه تر این رویداد بزرگ، امری مهم است چراکه هویت بخشی به نسل کودک، نوجوان و جوان از این طریق صورت می پذیرد.

حجت‌الاسلام منصور رئیسی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش با بیان اینکه برنامه ریزی مطلوب در راستای برگزاری با شکوه این یادواره در حال انجام هست، گفت: همه ادارات شهرستان و ادارات کل باید در زمینه ها و کمیته های مختلف این رویداد پای کار بیایند تا ان شالله جلسه ای برگزار شود که در خور شأن نام شهدا باشد.

سرهنگ اسفندیاری جانشین فرمانده سپاه شهرستان جیرفت در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در هویت بخشی به دانش آموزان، گفت: دانش آموزان باید عضو کمیته های مختلف برگزاری یادواره باشند تا بصورت مستقیم در این امر مهم سهیم باشند زیرا تاثی مناسبی بر دانش آموزان خواهد داشت.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *