مراسم استقبال از سه ملی پوش جیرفتی کاراته جمهوری اسلامی آقایان امیرمحمد و محمد علی مسلمی و  امیرحسین عربی پس از کسب مقام سومی مسابقات آسیایی قزاقستان عصر شنبه ۲۰ آبانماه ۱۴۰۲ در حاشیه میدان امام حسین (ع) شهرستان جیرفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی «جیرفت من» حمید فرودنیا رئیس هیئت کاراته جیرفت این قهرمانی را به سه ملی پوش جیرفتی کاراته و همه ورزشکاران و مردم دیار جیرفت تبریک گفت و افزود: قهرمانان کاراته جیرفت علیرغم مشکلات موجود با تمرین و ممارست توانستند در شهر آلماتی در کاتای تیمی جوانان و در گروه مرگ این مسابقات پس از ژاپن در رده بندی این مسابقات با امتیاز ۳۹.۹ مقابل تیم ترکمنستان به برتری برسند و سوم آسیا شوند.

حمید فرودنیا گلایه مندی خود را از عدم توجه مسئولین به ورزش کاراته جیرفت اعلام کرد و افزود: استعداد های بی نظیر ی در کاراته جیرفت وجود دارد که با اندکی توجه و حمایت از سوی مسئولان می توان در آینده نچندان دور شاهد پیشرفت دوچندان کاراته جیرفت در سطوح ملی و جهانی باشیم.

حمید فرودنیا از حمایت های رئیس اداره ورزش و جوانان از کاراته جیرفت تشکر کرد و از کلنگ زنی خانه کاراته جیرفت در پی واگذاری زمین از سوی متولی ورزش در جیرفت خبر داد.

محمود خانی رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت هم گفت: همدلی و صمیمیت بین اعضای هیئت و مربیان کاراته جیرفت و عزم آن ها جهت اعزام استاد کریمی افشار مربی ملی پوشان به همراه آنها به مسابقات آسیایی جهت افزایش روحیه ملی پوشان ستودنی است.

وی این موفقیت را به همه کاراته کاران و ورزشکاران جیرفت تبریک گفت و عنوان کسب شده را افتخار و دستاوردی بزرگ خواند و بیان داشت: در جهت کمک به ورزش جیرفت در حال رایزنی جهت ورود بخش خصوصی به ورزش جیرفت هستیم و امیدواریم بنگاه های اقتصادی به امر ورزش و باشگاه داری ورود کنند و سبب رشد و پیشرفت ورزش شهرستان جیرفت شوند.

روابط عمومی هیئت کاراته جیرفت

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *