فرزاد وجیهی با اشاره به پیشرفت باشگاه های فوتبال عربستان سعودی گفت: تیم پرسپولیس به عنوان بزرگترین و پر طرفدارترین باشگاه‌ آسیا می تواند بهترین مربیان و بازیکنان فوتبال را در اختیار بگیرد، اما این موضوع نیازمند جسارت و دوری از رانت در واگذاری است.

به گزارش «سایت جیرفت من»، درحالی که دولت در یک ماه اخیر اصرار بر واگذاری باشگاه سرخابی ها داشته و برای باشگاه پرسپولیس در دو مرحله یکبار شستا و یکبار بانک ملت معرفی کرده، اما همچنان واگذاری این باشگاه بلاتکلیف مانده است. 

قرار بود ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ واگذاری بلوکی باشگاه پرسپولیس در فرابورس به بانک ملت انجام شود اما بدون اعلام جزئیات این موضوع انجام نشد. حالا بزرگترین تریدر ایرانی خواهان خرید باشگاه پرسپولیس شده است.

فرزاد وجیهی با اشاره به اینکه باشگاه پرسپولیس به عنوان یکی از بزرگترین و پر طرفدارترین باشگاه‌های جهان شایسته داشتن بازیکنان بزرگ است، گفت: در حال حاضر بازیکنان بزرگی مانند رونالدو در باشگاه‌های عربستان سعودی بازی می کنند چرا تیم های ایرانی نباید میزبان بازیکنان بزرگ جهان باشد؟

او با تاکید بر اینکه واگذاری باشگاه های بزرگ فوتبال به بانک ها و شرکتهای دولتی دستاوردی جز فساد و تضعیف فوتبال ندارد، افزود: من حاضرم باشگاه پرسپولیس را بخرم و تمام بدهی آن را پرداخت کنم و بعد از یکسال آن را به سودآوری برسانم.

این تریدر بزرگ بازارهای مالی تصریح کرد: این باشگاه درخور داشتن استادیوم اختصاصی بزرگ و مدرن است که در اولین فرصت ساخت چنین ورزشگاهی را آغاز می کنم و مدرسه فوتبال این باشگاه در همه رده‌های سنی را فعال می کنم و بهترین مربیان  و بازیکنان روز دنیا را به تهران می آورم.

او افزود: قول می دهم بعد از چند سال بیش از نیمی از بازیکنان فوتبال باشگاه پرسپولیس لژیونر شوند و بازوی تیم ملی برای قهرمانی در جام ملتهای آسیا شوند. اینها رویا نیست بلکه اهدافی است که با یک انتخاب مناسب و دوری از رانت واگذاری می تواند خوشحالی پایداری را برای هواداران فوتبال و پیشرفت فوتبال در کشورمان را به وجود بیاورد.

در حال حاضر باشگاه استقلال و پرسپولیس شرایط بدی دارند از یک سو بدهکار هستند و نمی توانند با وجود بدهی سنگین بازیکنان مناسبی را در اختیار بگیرند. از طرف دیگر اساسنامه این دو باشگاه همچنان نیازمند اصلاحاتی است که تنها از طریق واگذاری باشگاه امکان پذیر است.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *