به گزارش خبرنگار جیرفت من به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، مدیرکل صمت جنوب کرمان از برگزاری ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان با حضور استاندار خبر داد.

مسلم مروجی فرد با اشاره به نام گذاری سال ۱۴۰۲ توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان سال«مهار تورم و رشد تولید»، اظهار داشت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در راستای تحقق اهداف این نام گذاری، اقدامات و برنامه ریزی های هدفمندی را انجام داده و توانسته باعث رشد تولید و افزایش اشتغال پایدار در منطقه شود.

وی افزود: جذب سرمایه گذاران متعدد، اعطای مجوز یک روزه و برگزاری منظم جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کمیته های زیر مجموعه و… از جمله اقداماتی است که در جهت افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار در جنوب کرمان انجام شده است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان، افزود: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۹ پروانه بهره برداری و ۵۹ جواز تاسیس در حوزه های صنعت و صنایع معدنی توسط اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان صادر شده است.

وی با اشاره به برگزاری ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان در سال ۱۴۰۲، بیان داشت: در این جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ۲طرح با موضوعات امهال تسهیلات و محیط زیست از جنوب کرمان مطرح و در رابطه با این طرح ها تصمیم گیری و مشکلات آنها رفع شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان ضمن قدردانی از توجه استاندار کرمان به جنوب استان، بیان داشت: با توجه به اینکه در دولت مردمی آیت الله رئیسی، تاکید بر فعالیت واحدهای تولیدی است؛ هر واحدی که با مشکلاتی مواجه شده، از طریق این کارگروه و کارگروه قضایی استان، پس از رفع مشکلات، به چرخه فعالیت و تولید برگشته است.

انتهای خبر/

توسط ادمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *