به گزارش سرویس اجتماعی جیرفت من” حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های نماز جمعه جیرفت اظهار کرد: دشمن این بار کسانی را مورد هدف قرار داده که سالها مورد مهمان نوازی و پذیرایی مردم ایران قرار گرفتند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد وحدت کشورهای اسلامی و جامعه ادامه داد: امروز دشمن برای اختلاف افکنی پا را فراتر گذاشته و به دنبال ایجاد اختلاف بین ایران و کشورهای همسایه و بویژه همسایگان مسلمان است.

امام جمعه جیرفت افزود: دشمن و رسانه دشمن برای ایجاد اختلاف بین ایرانیان و برادران افاغنه تلاش می‌کند و باید با بصیرت و هوشیاری در دام تبلیغات دشمن قرار نگیریم.

وی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اضافه کرد: نیروی انتظامی ماموریتهای بااهمیت و بسیار گسترده داشته و این نیرو در بسیاری از امور زندگی مردم مسئولیت و خدمتگزاری بر عهده دارد.

حجت الاسلام تارم یادآور شد: نیروی انتظامی حوزه فعالیت گسترده و وسیعی دارد و اقشار مختلف جامعه از خدمات این نیروه بهره‌مند می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت ماموریت مهم نیروی انتظامی است افزود: امنیت متعلق به همه است، همانطور که نیروی انتظامی متعلق به همه است.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: پلیس فضا را برای شرور، سودجو، متخلفین و گناهکاران ناامن می‌کند و فعالیتش ایجاد امنیت برای مردم و ناامنی برای مجرمین است.

وی تاکید کرد: لازمه اجرای وظایف نیروی انتظامی داشتن اقتدار است که از آن برخوردار است.

حجت الاسلام تارم هفته وقف را هم تبریک گفت و افزود: انسان واقف تا زمانی که وقفش موجود است پرونده‌اش باز است و کسانی که از آن وقف استفاده می‌کنند در پرونده شخص واقف نوشته خواهد شد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: غیبت کردن برادری و اخوت را در جامعه اسلامی کم رنگ می کند، بدبینی و نفاق را گسترش و پایه‌های اعتماد را از بین برده و روح همکاری و وحدت را خدشه دار می‌کند.

انتهای خبر/

توسط ادمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *