به گزارش سایت خبری جیرفت من به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ظهر امروز دکتر علی اصغر خیرخواه، معاون درمان و مدیر فوریت‌های پزشکی با حضور در سه پایگاه ۱۱۵ از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان فوریتهای پزشکی تقدیر کردند.

خیرخواه در این دیدار با اشاره به اهمیت و جایگاه اقدامات فوریتهای پزشکی در نجات جان بیماران اظهار داشت: تلاش دلسوزانه و مجاهدانه کارکنان ۱۱۵ در حوزه جنوب کرمان بر کسی پوشیده نیست و اینکه بیشتر از انجام وظیفه و برای خدمت به مردم تلاش می کنید، جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه ۳۹ پایگاه زمینی و یک پایگاه اورژانس هوایی با پوشش کامل جاده های اصلی در منطقه فعال هستند،افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰ درصدی جاده های روستایی هم تحت پوشش قرار دارد که به مرور این میزان افزایش خواهد داشت.

خیرخواه با بیان اینکه امسال ۲ پایگاه اورژانس ۱۱۵ در شهرستان قلعه گنج افتتاح شد، تصریح کرد: راه اندازی یک پایگاه شهری و ۲ پایگاه جاده ای نیز در دستور کار دانشگاه قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به پیگیریهای انجام شده در تجهیز و جایگزینی آمبولانسهای جدید در منطقه گفت: ۲۹۰ پرسنل ۱۱۵ در جنوب کرمان داریم که این تعداد با توجه به نیاز منطقه افزایش خواهد یافت.

انتهای/خبر

توسط ادمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *