فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: توسط مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر جیرفت، باند مسلح قاچاق موادمخدر منهدم و ۲۰۰ کیلو تریاک کشف شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «جیرفت من» به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ عزت‌الله عبدلی‌نسب درمورد نحوه کشف مواد مخدر در درگیری پلیس با قاچاقچیان مسلح گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جیرفت با پشتیبانی اطلاعاتی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، یک باند مواد مخدر شناسایی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت افزود: این باند، قصد جابجایی محموله سنگین مواد مخدر از مناطق مرزی به عمق کشور را داشت.

عبدلی‌نسب اظهار کرد: با رصد مداوم ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر جیرفت، تحرکات و مکان تردد قاچاقچیان در محور جیرفت – ارزوئیه به صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفت و ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس‌ از تعقیب و مراقبت، به رانندگان خودروهای موردنظر دستور «ایست» دادند اما سرنشینان آن خودروها، به سمت عوامل انتظامی، تیراندازی کردند.

وی بیان کرد: قاچاقچیان مسلح در مواجهه با آتش پُر حجم ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، خودروها را رها و از محل متواری شدند که طی اقدام سریع و به موقع ماموران، ۲ نفر از اعضای مسلح این باند، دستگیر شده و از ۲ خودروی آنها ۲۰۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *