به گزارش خبرنگار جیرفت من به نقل از آستان نیوز، به‌نشر با هدف آشنایی دهه نودی‌ها با سبک زندگی امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران ۴ عنوان کتاب را در قالب پک مطالعاتی با عنوان «امام خمینی(ره) و دهه نودی‌ها» به علاقه‌مندان عرضه می‌کند. مدارس، مراکز تربیتی، آموزشی و خانواده‌ها می‌توانند این بسته را خریداری کنند و در دسترس کودکان قرار دهند.

امام خمینی(ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایرانکتاب «امام خمینی(ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران» یک کتاب کامل، مصور و خواندنی درباره داستان زندگی روح الله خمینی از زمان تولد، تحصیل تا حوادث قبل از انقلاب، مبارزات امام، فرار شاه، پیروزی انقلاب اسلامی و بازگشت امام خمینی بعد از ۱۵ سال به وطن برای کودکان است.

حمله عراق به ایران و آغاز جنگ تحمیلی و ارتحال امام خمینی(ره) از دیگر بخش‌های این کتاب است که دهه نودی‌ها را با حوادث و وقایع دوران انقلاب آشنا می‌کند.

کتاب «امام خمینی(ره)، بنیان‌گذار انقلاب اسلامی» که در بخش برترین طراحی گرافیک جلد کتاب در چهارمین دوسالانه نشان شیرازه اثری شایسته تقدیرشناخته شده از جمله مهم‌ترین آثار به‌نشر است که به قلم مرحوم امیر حسین فردی، نویسنده برجسته آثار انقلابی و ادبیات داستانی نوشته شده و با طراحی گرافیک حسین دین‌پناه برای مخاطب نوجوان منتشر شده است.

از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به خلاصه، مفید و مصور بودن کتاب اشاره کرد که مخاطب نوجوان را به راحتی با سیر تاریخی بنیان گذار انقلاب آشنا می‌کند. عطر خنده امام این کتاب حاوی ۱۰ سروده زیبا و پر احساس افشین علاء شاعر حوزه کودک و نوجوان برای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

سروده‌هایی از حال و هوای روزهای ورود امام تا رحلت امام خمینی(ره) برای کودکان و نوجوانان است. این اثر با تصویرگری محمد حسین صلواتیان برای کودکان گروه سنی ب و ج به طبع رسیده است .

قصه آن مرد بزرگ«نمازهای یواشکی»، «کفش‌ها مال چه کسی است» و «نوبت من» از جمله جلدهای کتاب مجموعه «قصه‌های آن مرد بزرگ» پیرامون زندگی امام خمینی(ره) است، هر جلد از این مجموعه ۵ داستان کوتاه دارد. صرفه جویی، همکاری در انجام کارها، احترام به بزرگترها و دوستی و مهربانی با کودکان و توجه به مردم از جمله موضوعاتی است که علی باباجانی در داستان‌های این کتاب مورد توجه قرار داده است.

به مناسبت فرارسیدن رحلت امام خمینی(ره) این آثار در فروشگاه‌های کتاب انتشارات به‌نشردر مشهد و سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای خبر/

توسط ادمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *