تجهیز جاده های استان کرمان به تابلوهای کامپوزیت: برای جلوگیری از سرقت به زودی جاده های استان کرمان به تابلوهای کامپوزیت تجهیز می شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان در نشست خبری گفت: یک شرکت دانش‌بنیان تابلو و علایمی تولید کرده که از جنس کامپوزیت است و این جنس تابلو هیچ ارزشی ندارد و برای سارقین نیز فایده‌ای ندارد، چرا که نه فلز است و نه پلاستیکی است که از محل فروش آن بتوانند درآمدی داشته باشند.

عراقی‌زاده افزود:سرقت تابلو و علایم جاده‌ای در استان زیاد شده است و با کمک نیروهای امنیتی و انتظامی استان کرمان تمام تلاش خود را گذاشتیم تا جلوی این سرقت‌ها را بگیریم. 

وی با اشاره به اینکه از سرقت تابلوها و علایم جاده‌ای در طول محورهای استان پیشگیری خیلی خوبی شد، گفت: سارقین زیادی در این حوزه دستگیر شدند، اما این افراد بعد از دستگیری و مجازات دوباره اقدام به سرقت کرده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با بیان اینکه اکثر سرقت‌ها در پایه تابلوها و علایم جاده‌ای، نرده پل‌ها و گاردریل‌ها بوده است، ادامه داد: حتی روشنایی‌ها و چراغ‌های راهنما نیز به سرقت رفته است.

وی با اشاره به اینکه علایم راهنمایی و رانندگی در ایمنی رانندگان نقش بسیار مهمی دارد و با جان مردم در ارتباط است، گفت: متاسفانه در مواردی حتی دوربین‌های جاده‌ای هم به سرقت رفته است و تقریباً هر سال ۱۰ میلیارد تومان قرارداد خسارت بابت سرقت تابلوها و علایم جاده‌ای داریم.

وی بیان اینکه امسال ۱۵ هزار تابلو به ارزش ۱۰ میلیارد تومان از این شرکت خریداری شده که در جاده‌های استان کرمان نصب می‌شود و برای جرم سرقت تابلوها و علایم رانندگی باید مجازات سنگینی در نظر گرفته شود، چرا که با جان مردم در ارتباط است.

توسط سلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *