رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فاریاب گفت:با هدف ایجاد تردد ایمن در محور فاریاب کلکسورک کهنوج در محدوده روستای پشموکی عملیات بهسازی و احداث شیب شیروانی و شانه سازی این محور آغاز شد .

جاسم حمزه افزود: با توجه به اینکه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان با تشکیل کارگروهی امسال را سال ارتقای ایمنی جاده ها در جنوب کرمان مشخص کردند،مجموعه راهداری فاریاب هم در حوزه این شهرستان هم از ابتدای امسال عزم خود را جزم کرده ایم تا با انجام اقدامات ایمن سازی جاده های ایمن تری را برای تردد مردم و رانندگان فراهم کنیم تا شاهد حوادث و تلفات جاده ای کمتری باشیم .
وی بیان کرد: محور فاریاب کلکسورک کهنوج یکی از محورهای پر تردد این شهرستان است که در اولویت ایمن سازی این اداره قرار گرفته است .
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فاریاب گفت:با تمهیدات پیش بینی شده ۳ کیلومتر ایجاد شیب شیروانی و شانه سازی در این محور هدف گذاری شده است تا شاهد ارتقای بهتر این محور باشیم .
حمزه از حذف ۳ قوس خطر ناک در این محور خبر داد و گفت:با حذف این تقاط حادثه خیز و ۳ کیلومتر شیب شیروانی در نیمه نخست امسال جاده ایمنی بیشتری برای تردد خواهد یافت .
وی از نصب علائم و تابلوهای اخطاری در طول محور برای تامین دید مناسب رانندگان خبر داد و گفت:با توجه به قدمت این محور و انجام عملیاتهای راهداری در آن می طلبد رانندگان هم با رانندگی ایمن تر در این محور ما را در پایین آوردن تلفات جاده ای کمک کنند.

توسط سلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *