به گزارش «جیرفت من» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از کشف و انهدام یک باند قاچاق سلاح  و مهمات جنگی در جنوب استان کرمان خبر داد.

افشین صالحی نژاد در تشریح جزییات این خبر افزود: طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی با دستورات قضایی و تلاش های سربازان گمنام امام زمان( عج) در اداره اطلاعات جیرفت، ۳ نفر قاچاقچی سلاح و مهمات دستگیر و ۱۵ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری N15 و ۲۹ عدد خشاب از این باند کشف شد.

این مقام قضایی اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در تحقیقاتی فنی و اطلاعاتی، از برنامه‌ریزی یک باند قاچاق سلاح جهت انتقال یک محموله قابل توجه سلاح جنگی از استان های مرزی به جنوب استان کرمان خصوصا شهرستان جیرفت مطلع شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت افزود: بلافاصله برنامه‌ریزی عملیاتی برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند آغاز شد و تحقیقات گسترده ای صورت پذیرفت و مخفیگاه این افراد در جیرفت، شناسایی و مورد رصد نامحسوس قرار گرفت.

صالحی نژاد بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه این باند سه متهم، از جمله سرباند اصلی قاچاق سلاح، دستگیر و تعداد ۱۵ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری، ۲۹ عدد خشاب و ۷۲ عدد قوطی مشروبات الکلی نیز کشف و ضبط شد.

این مقام قضایی با بیان اینکه از این باند، دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد، گفت: این باند، قصد توزیع مقادیر زیادی سلاح کمری در شهرستان و جنوب استان، داشته که با هوشیاری مأموران گمنام امام زمان (عج) این باند متلاشی و اعضای آن شناسایی و دستگیر شدند.

وی تأکید کرد: دستگاه قضایی همواره با قدرت و قاطعیت تمام، در مقابل متجاوزان به حریم جامعه اسلامی ایستاده و هرگز اجازه ناامنی و جولان به دشمنان ایران را نداده و فضای کشور را برای عموم مردم امن و برای مخلان نظم و امنیت، ناامن می کند.

انتهای خبر/

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *