به گزارش «جیرفت من» به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت، خداداد امینی‌روش با اشاره به این که امسال راهپیمایی روز قدس در شهرها و بخش‌های شهرستان جیرفت برگزار می‌شود، گفت: این راهپیمایی در شهر جیرفت، ساعت ۱۰ صبح جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ از میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به سمت مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.
                                                                                         رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در شهر جبالبارز مسیر راهپیمایی روز قدس از محل کمیته امداد به سمت مسجد جامع ساعت ۱۰:۳۰ و در بخش اسماعیلی نیز از محل مرقد شهید گمنام به سمت مسجد جامع شهر بلوک راس ساعت ۱۱ صبح است.
                                                                                                                وی اظهار کرد: مسیر راهپیمایی روز قدس در شهر درب بهشت ساردوئیه از مقابل حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی به سمت امام‌زاده سیدسلطان احمد این شهر و این راهپیمایی صبح روز جمعه ساعت ۱۰:۳۰ برگزار می‌شود.
                                                                                             امینی روش ادامه داد: در بخش اسفندقه نیز مسیر در نظر گرفته شده برای برگزاری راهپیمایی روز قدس، از میدان شهید خواجه تا روبروی بخشداری دولت آباد است و این راهپیمایی نیز ساعت ۱۰ صبح آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود ، در شهر علی آباد نیز راهپیمایی ساعت ۱۰ صبح از محل مسجد جامع آغاز و به مرقد شهید گمنام ختم خواهد شد.
                                                                                                            وی با ذکر این مطلب که روز قدس یادگاری از امام خمینی(ره) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: رهبری (مدظله العالی) می‌فرمایند: روز قدس بهانه‌ و فرصتی است برای روح‌های علاقمند به مسئله‌ فلسطین و دل‌های پرشور جوانان و قشرهایی از ملت های مسلمان، که در جمعه‌ آخر ماه رمضان، از مردم فلسطین حمایت و دفاع کنند.
                                                                                                                        امینی روش در خاتمه از همه اقشار مردم به خصوص طلاب و روحانیون، صاحبان قلم، شخصیت‌های دانشگاهی، رسانه‌ها و فعالین فضای مجازی و هنرمندان درخواست کرد تا با بیان ظلم رژیم صهیونیستی در حق مردم مظلوم فلسطین در این راهپیمایی حضور حداکثری داشته باشند.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *