به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی «جیرفت من» به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت جنوب کرمان، دیروز نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان با حضور، دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان برگزار شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با بیان اینکه در نهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان پنج طرح مطرح، بررسی و مشکلات آنها رفع شد، اظهار کرد: این جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان با حضور محمدباقر آقا علیخانی دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، امیر حسن زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان و فعالان اقتصادی برگزار شد.

مسلم مروجی فرد افزود: از پنج طرحی که در این جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان، رفع مشکل شدند؛ سه طرح در رابطه با امهال تسهیلات بود و یک طرح هم برای رفع به ستاد تسهیل و رفع موانع کشور معرفی شد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان ادامه داد: در نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان، یک طرح نیز با مشکل زیر ساختی دفع فاضلاب روبرو بود که مقرر شد، این مشکل توسط شرکت شهرک های صنعتی استان رفع شود.

مروجی فرد با اشاره به برگزاری ۹ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان در سال ۱۴۰۲ گفت: عمده طرح های مطرح شده در این ۹ جلسه کارگروه تسهیل با مشکلاتی در حوزه های محیط زیست، امهال تسهیلات، مشکلات زیر ساختی نظیر تامین زمین، برق و آب مواجه بودند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان افزود: در ۹ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ۲۲ طرح مطرح، بررسی و رفع مشکل شده اند.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان در پایان خاطرنشان کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان به عنوان دبیر خانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان آماده حل مشکلات طرح ها و واحدهای اقتصادی این منطقه است.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *