به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی «جیرفت من» روابط عمومی اداره کل صمت جنوب کرمان، معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از بازرسی از ۱۰۰ واحد صنفی در ۳ روز منتهی به شب یلدا در جیرفت خبر داد.

محمدعلی توکلی با اعلام این خبر گفت: طی سه روز منتهی به شب یلدا، در قالب گشت مشترک با حضور بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، رئیس اداره تعزیرات حکومتی و معاون فرمانداری شهرستان جیرفت از کلیه واحدهای صنفی آجیل فروشی، قنادی، مرغ و ماهی فروشی، قصابی و میوه فروشی های شهرستان جیرفت بازرسی شد.

وی افزود: در این بازرسی از حدود ۱۰۰ واحد صنفی بازرسی و با ۱۹ واحد صنفی متخلف مطابق قانون برخورد شد.

معاون بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، اظهار کرد: در این بازرسی با واحدهای متخلف برخورد و یک واحد صنفی قنادی بعلت گران‌فروشی پلمب شد.

توکلی خاطرنشان کرد: پرونده این ۱۹ واحد صنفی برای رسیدگی بیشتر به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، با بیان اینکه بازرسان این اداره کل، همواره واحدهای صنفی جنوب استان را رصد می کنند، یادآور کرد: شهروندان جنوب استان، در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق یا فاقد شناسه، انبار مشکوک و عرضه کالا بدون فاکتور فروش و… می توانند از طریق تلفن ۱۲۴ یا سامانه www.124.ir  یا مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان و در شهرستان ها به ادارات صمت، اقدام نموده تا با متخلفان در چارچوب قانون برخورد شود.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *