فرمانده انتظامی جیرفت از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در برخی مناطق این شهرستان با اولویت دستگیری دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز، عاملین تیراندازی ، کشف سوخت قاچاق و توقیف خودروهای شوتی و متخلف در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ”عزت الله عبدلی نسب”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، طرح دستگیری دارندگان سلاح غیرمجاز، عاملین تیراندازی ، توقیف خودروهای شوتی و متخلف و کشف سوخت قاچاق طی ۴ روز در نقاط از قبل مشخص شده شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد که با همت مضاعف فرماندهان، روسا و کارکنان انتظامی نتایج قابل توجهی بدست آمد.
وی افزود: در این طرح ۷ عامل تیراندازی، ۵۱ خرده فروش مواد مخدر، ۹ قاچاقچی مواد مخدر، ۱۹ سارق، ۱۳ معتاد متجاهر و ۲ قاتل دستگیر شدند.
وی در ادامه با اشاره به توقیف ۱۵۳ دستگاه خودرو شوتی، متخلف و حادثه ساز در این طرح، بیان داشت: ۲۰ قبضه سلاح غیرمجاز، ۱۵۰ کیلو انواع مواد مخدر و بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق نیز کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی جیرفت در پایان از زحمات و پشتیبانی های اعضاء شورای تامین شهرستان و همچنین مشارکت عموم مردم در اجرای این طرح تقدیر و تشکر کرد و از شهروندان خواست: جهت بالا بردن ضریب امنیت در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .

توسط سلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *